SUPPORTTJÄNSTER

TELEFONSUPPORT

Entric AB erbjuder hjälp på telefon som en del av våra tjänster. Detta innebär att vår tekniska personal hjälper till med frågor om våra program, med målet att ge snabba och effektiva svar.

Öppettider: Vardagar 08.00–15.00 (ej på helgdagar eller lediga dagar).

t: 031-7760460

Support ges via telefon eller digitalt tex. Via teams eller liknande för den senaste versionen av MRS-programmet.

PROGRAM-UPPDATERINGAR

Programuppdateringar sker normalt en gång per år. Ytterligare uppdateringar kan göras vid behov, t.ex. vid lag- eller förordningsändringar.

Innehåll i uppdateringar:
Programrättelser.
Justeringar av befintliga funktioner.
Nya funktioner eller betydande förändringar i programmets interna struktur.

Med varje uppdatering följer en uppdatering av elektronisk dokumentation.

Nya program eller tillval som utvecklats av Entric AB ingår ej i programuppdateringen.

Telefonsupport och programuppdateringar tillsammans utgör basen för våra supporttjänster, medan monitorering är ett tillval vi rekomenderar.

MONITORING

Entric AB erbjuder en tjänst för att övervaka och kontrollera att MRS fungerar korrekt samt att insamling av data sker utan onödiga avbrott. Allt i enlighet med de föreskrifter och förordningar som gäller för dig som kund.

Övervakning sker via internet eller liknande uppkoppling.

Monitoring av MRS utförs varje vardag och Entric kan även vid behov kopplar upp sig mot MRS för att utföra kontroll och åtgärder.